Förvåningen när sanningen avslöjas. Bakom höga klackar gömmer sig en - en hippieunge?

Hej! Jag är en jävla hippieunge som blir varm i kroppen när jag ser fejkade fårullsvästar och ligger och nynnar på "Yellow Submarine" när jag inte kan sova och tänker på hur kul det var att leka med pappas lilla gula Beatles-ubåt där alla medlemmarna ploppade upp i små luckor när man öppnade dom. Fast i smyg för pappa, så klart.

Eftersom Beatles är trista, snåla, fjantar så får man inte klistra in youtube-klipp med deras låtar. Man kanske ska vara glad att dom ens finns på youtube, för Spotify är ju inget för dom. Det var en stor händelse när dom bestämde sig för att finnas på iTunes. Well.. Här är är en bild/youtube-länk i alla fall!






Hittade även bild på hur pappas ubåt ser ut.



Och sist "ullvästen" jag såg i Valbo idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0