Ångest första semesterfria veckan? - chocka kollegorna med fler semesterdagar!

Två dagar jobb efter semestern känns ungefär som tusen dagar, eller i alla fall som precis innan semestern. Om inte värre, ändå. Dagen räddades när Malin kom och jobbade några timmar, och när en charmknutte på kanske 2 år kom och flirtade med mig! Nej fy det här med att jobba är inte min grej, jag ska bli hemmafru och göra sådana saker som hemmafruar gör på TV. Fila naglarna om jag anstränger mig för helst ska jag ju få dom filade på salong! Anstränga mig med ett yogapass någon gång i veckan med min PT kanske? Ja sådana saker. Säga åt kocken vilken mat jag vill att det ska serveras klockan 18.03. Sådana saker skulle jag göra galant! Eftersom jag inte är hemmafru än, jag säger än, så ska jag i alla fall prova på hur det skulle vara så jag tar lite mer semester nu till helgen och far med båt till Tallin och bor på spahotell en natt och gör sådana där saker osm man ska göra som rik - åka på alkoholprovningar! Öl då. Inte vin, någon hejd får det vara på finigheterna!
Ps, mitt hår är inte längre vitt utan nu något som kallas naturligt. Jag tror det är bra. Jag tror jag är nöjd. Jag vill helst klippa av mig det eller bli rik så jag kan gå och få det fixat hos den bästa jag kan hitta på! Typ flyga till New York och få håret fixat av proffs där typ varannan månad. Jag säger ju det, fan va bra jag skulle vara på att vara rik. Ge mig pengar då?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0