Ring klocka ring - men inte imorgon.

Började halv åtta idag, slutade halv sju. Det har rivits upp golv på andra sidan väggen halva hela dagen eller vad man nu säger och tusan va de det har låtit men det gör faktiskt inte så mycket när humöret håller i sig. Det har varit en riktigt bra dag. Bevittnat brott, cykelstölder. Cykelstöldliga. PRatat med polisen i telefon sen inte hört nått mer. Träffade två patruller innan dock. Det blir tre patruller på två dagar, eller kanske tre dagar? Två och en halv säger vi. Tog en promenad med Niklas när jag kom hem och sen har vi myst och varit jobbiga på "föreningen". Som vicevärd borde man verkligen inte felparkera bilen utanför kontoret. 
Tycker jag har hunnit med mycket fast jag har jobbat ändå. Träffade mamma en snabb sväng, dock under arbetstid och mycket mycket snabb sväng. Hann lära mig att jag inte alls uppskattar när folk ljuger, hittar på eller försöker lura mig. Flera som har försökt under en endaste dag. Fast alltså inte mamma, om det lät som det. Mamma cyklade och var glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0