You can cry when you get older!

Ibland är det svårt att komma igång! Jag har en så där 50 sidor jag måste läsa klart idag, helst ska läsa klart idag. Vore bra om jag kanske läste någon sida nu istället för att blogga om en massa värdelös skit! Men vad gör man inte för att slippa det man måste? Ibland är det så segt att starta något. Hur mycket jag än vill börja. Hur mycket jag än längtar efter att få sätta igång. Till och med sådana saker som är roligt roligt bara underhållning. Bokstavsbarn :P Fick tag på lite böcker igår så imorgon kommer dom!

för övrigt. Smyckade väskan med Centerpartiet och Moderaterna idag. Centern för att jag gillar dom och Moderaterna för den här stan blir så jävla provocerad av det! Skitkul! Ska gå en sväng på stan och flasha min väska sen! Bli hatad av tanterna ;)

Hatar fortfarande den fula boden Vänsterpartiet har utanför jobbet! Sätter tillfälligt upp deras bod på Listan!

x Carins katter
x Vänsterpartiets bod i Sandviken
x Jag har glömt något!



Urnsättning igår för morfar. Mormor sa att hon skulle ligga där sen. Hon ljuger. Fult att ljuga! Mormor dör aldrig! Hakade upp mig, kanske inte så oväntat, på döden resten av dagen. Livet är skört.


Nu MÅSTE jag plugga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0