Well.. Fuck me! as in fuck you..

Igår sa Suz att mitt största fel är att jag har svårt att erkänna när jag har just fel! Hann väl gå en 24h innan jag fick svälja det och inse att det är precis så! Det är ju så jäkla irriterande att ha fel! Jag satt där i soffan och insåg att jag hade ju fel! Fel fel fel! Och ja, hur gör man egentligen då? När man har bråkat på om hur rätt man har om vad fan som helst? Hm. Jo man sväljer allt och säger (lärde jag mig idag) "Jag hade fel". Om man är riktigt duktig kan man få med ett förlåt men det fick vänta till senare just idag. Det funkade jättebra. Kan verkligen rekomenadera det!
Fast om alternativen är

x Ha rätt fast man har fel även om det innebär att mycket riskeras.
x Helt enkelt ha fel och få allt.

då blir valet ganska enkelt!

På tal om valet så är jag så jäkla trött på "Valet". DET SKA BLI SÅ SKÖNT NÄR DET ÄR ÖVER! Jag vill bara gå till den där jäkla vallokalen, lägga min röst och inte behöva höra en till debatt som består av en talare och ett sömnpiller! Slippa det här skämtet till valrörelse och.. Det finns ingenting jag längtar så mycket till som att slippa se Vänsterpartiets valhydda med dessa sura, asociala människorna som bedriver någon typ av privatfik mitt på stan istället för en valrörelse. Jag räknade lite lätt på att jag tror att jag i snitt går förbi där 2ggr/dag och hur länge kan dom ha suttit där? Två veckor kanske? Hur som så har dom inte en enda gång ens försökt prata med mig. Jag har inte sett dom prata med någon faktiskt. Jag har inte sett någon av "fikamänniskorna" ta ett steg utanför deras partytält och försökt få nya medlemmar/röster. Däremot kan man inte gå i närheten av Folkets hus utan att få veta att man ska rösa på KD, FP, M, C och nu förtiden även S. MP lyser med sin frånvaro. SD med, thank you! 


Nu ska jag lägga mig i sängen med Sonic, Ben och med Jerry.. ändå känns den lite tom.


Sa jag föresten att igår var en skitrolig dag!!(?)


Kommentarer
Linda

du e ju bara för söt Krama

2010-09-13 @ 15:15:05
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0