"Ska vi gå och hålla handen och vara lebb framför KD?"

Det är så skönt att ha lite tid att leva och inte bara jobba, jobba, jobba!!
Klockan är bara 13:30 nu och jag har hunnit med så mycket mer än jag skulle ha hunnit på, ja typ en vecka om jag hade jobbat! Hängt med Sillen hela dagen, nu väntar mat och plugg.

Idag, so far (allt med Sillen):

x Frukostfika hemma.
x ca 1h promenad med Sonic.
x Fika bakelse på Marangoni, fast ingen har råd egentligen!
x Lekt lebb framför Kristdemokraterna! (Så kul!)
x Handlat på Ica

Jag är så trött att jag skulle kunna somna nu. Spotify vill inte sammarbeta. Ingen musik! ZzzzZZ!!!
Ska:

x Laga mat
x Plugga
x Hämta Sonic senast 17.
x Kolla på Jordans fotbollsmatch kl 17:30 med typ hela fam. Larsson.
x Välförtjänt mys!


Älskar att inte jobba! Mohaha! Men imorgon väntar faktiskt 8h jobb, och ett pass på lördag med.
Haha 8h jobb, det är ju en barnlek! Nu ska jag skratta hysteriskt i köket åt att 8h känns lite att jobba i ett kör! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0