"Pardon me, could I speak to the drug dealer of the house please?"

Pluggandet går åt pipsvängen nu. Jag kan inte alls fokusera, jag tror det snurrar runt för mycket funderingar i skallen! Men jag känner mig nöjd ändå, även om inte sidorna klaras av i den takt jag vill så får jag nya funderingar och det är iaf bra! Jag förstår inte riktigt vart jag har lagrat all den här informationen som helt plötsligt gör sig påmind. Min hjärna är större än jag trott! Ha..ha. Blä! Hm..
Nä, colan var god men nu behövs kaffe!
Blir en fikapaus med Sabrina.
Kaffe.

Kaffe.

Vad skulle jag göra utan mitt underbara kaffe?!
Om du ser mig utan min termosmugg i handen när jag går på stan så är jag troligen sjuk. Den är en del av mig.

KAFFE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0