"If you hang on to the past you die a little each day"

Igår gjorde jag mig av med en del av the past som jag hatar. Gav en del till Naja Design som dom gott kan göra precis vad dom vill med, hade bara inte hjärta att kasta något som någon har skapat en gång i tiden. Haft hjärta att kastat en del andra saker. För jag vill aldrig minnas mer. Jag hatar dig. Det är så enkelt.
-Har du någon i din bekantskapskrets som du blir på dåligt humör bara av att prata med.
-Ja.
Men jag lovar att en dag kommer någon säga ditt namn och jag kommer inte känna igen det.
Inte längre existensberättigad i min värld.



Dagarna fördrivs i böckerna. Jag vet nog inte längre om jag är yr av att försöka förstå dumma Henrik som inte översätter alla ord från norska till svenska, eller om det är mitt dumma blodtryck som är så galet lågt. Jag for till Ica med Niklas igår och köpte 3x1,5l Loka igår och hälften är väl slut nu. Mamma säger att det är viktigt att dricka mycket vatten, då ska jag tydligen bli mindre yrslig. Vanligt vatten är så jävla trist att dricka dagarna i ända, jag menar.. Jag tycker jag dricker vatten hela tiden! Om någon frågar vad jag har för intressen lär jag nog svara: Pyssla och att dricka kopiösa mängder vatten!


Jag måste säga att jag känner mig mycket lycklig lottad och väldigt bortskämd nu förtiden. Absolut inget jag vill sluta vara, det är underbart att vara lycklig och att vara lite bortskämd förenklar vardagen enormt :)
Mest bortskämd är jag nog med Sonic. Han får gå gratis på systerysters hunddagis! Underbart! När jag jobbar och slutar senare än vad dagis stänger (kl 17.00) så hämtar pappa Sonic, detta gäller även om jag sitter och pluggar eller far iväg över dagen. Om jag behöver hundvakt kan jag oftast med 10min varsel ringa pappa och få det! Han är lite fantastisk min pappa tycker jag! Om jag sover över och måste rusa till jobbet kan jag oftast ringa Johanna och be henne hämta Sonic och köra honom till dagis. Johanna förser mig ganska ofta med hemlagad mat och fika med. Världsbäst va? :) Och nyligen har jag fått lite privat hundvakt på Ica med. Bara ringa ett nr på vardagskvällar så kommer det en stor karl och vaktar min lilla fjanthund, bara så där ändå! Haha!

Nu stänger dom Bibblan.. 10min tidigt va? Hm!







Cape fear 1991


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0