Jag vill göra någonting kul, vet du!

Förstår inte varför, jag borde ju vara pigg och ha massor av energi efter semestern men jag är så jävla trött att jag somnar ståendes snart! Sover ju inte som jag ska. Svårt. Sover så dåligt hemma och i den andra sängen har jag lite svårt att andas i nu, kattallergiker ihop med kattmänniska är väl inte den bästa kombinationen, men vad ska man göra? Jo, ge mig ett hus! Thats right! Eller ja, jag kan väl betala själv iofs. Hus? :)
Har inte orkat kolla igenom semesterbilderna än heller, så nu får fortsätta titta på den som jag la upp senast. och den är ju så fin!

Igår var det mat hos Niklas föräldrar. Dumt nog hade jag visste dubbelbokat lite, hade ju blivit inbjuden på lunch hos Johannas föräldrar med. Nagelbitning. Visste faktiskt inte hur jag skulle ordna det för det var vid lunchtid vi skulle vara hos Niklas föräldrar med. Alltså man ska verkligen ha en stor kalender så man har koll på vad man lovar! Jag bestämde mig för att glömma bort Johanna och hennes föräldrar och följa med Niklas.. men när vi kom dit var Johanna och kidsen där, märkligt! Men justja! Jag hade ju glömt, dom har ju samma föräldrar! Min pojkvän och bästa kompis är ju syskon! Dumt av mig att glömma det! Fan va jag har tråkigt.
Vi fick supergod fylldfransen, typ lixom bland det godaste man kan få till lunch! Bah!..
Resten av dagen var väldigt lugn. Jag, N och Sonic gick till parken och kastade pinne. Gick in och mös med ljus och té, Sonic sov. Jag och Niklas spelade Othello och sen fem i rad tills han tröttnade och jag hade förlorat ungefär en miljon gånger, vann i sten sax påse däremot! Jag är KING på sten sax påse!
Gick hem till det dubbelt så stora hemmet och kvällsfikade, kikade på ensam mamma söker och var bara så där löjligt kära och såg varandra i ögonen och ni vet, det kommer små fåglar och sjunger, älvor sprider kärleksstoft, blommor börjar blomma från ingenstans, någon kommer spontat in och sjunger en kärlekssång, himlen blir magiskt skär, stjärnfall, regnbågar, feta små bäbisar skjuter pilar med hjärtan, fyrverkerier fyller himlen. Det vanliga. Sen sov vi.

Cola light, ostkrokar, pluggpluggplugga kallar på mig. Suck. Jag vill göra någonting roligt!





Kommentarer
Sillen

Ååh, i love you darling <3 Det är så kul att läsa din blogg för du skriver så roligt, plus att jag, självaste fröken Larsson är med på ett hörn ibland;) Fylldfranska ÄR den bästa maten som finns! Ses imon:) Puss puss lebb lebbhaha

2010-10-26 @ 16:59:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0