Du vet, jag har haft skoj!

Jag har haft skoj!!! Så nu går det bättre att plugga! :) Tur för mig att jag har den bästa man kan ha! Plingplong! "Jo jag har inte så mycket tid så jag flexade ut lite tidigare". Va, ursäkta? På riktigt..? Ja. Fick sällskap ganska länge faktiskt :) Fint att det fortfarande finns människor som prioriterar sina nära och kära och inte arbete. Inte för att jag på något vis är bitter men det fanns ju en tid då jag fick tjata i två år om en endaste ledig dag och ja, jag hann aldrig få den. Eller hann och hann, jag var aldrig prioriterad. Jag hade fått väntat i en evighet på den och efter det hade jag fortfarande nu väntat på den. Så kan det vara.
Fick massa extra tid i fredags med kom jag på! For upp till familjen Larssons stuga och tände en brasa och frös lite haha. Tur att jag har så stor variation av sällskap :) Fast jo justja, syster och Chris i lördags! Spännande dag det!

Putsade mina svarta stövlar nu på kvällen så nu är dom så fina! Blev lite inspirerad när jag lovade att putsa upp ett par lätt slitna fin-sneakers, man kan väl säga att jag har lite prylar till skor. Lite. Lagomt så där. Hm..?
Lyxade till det till stövlarna den här gången, fast bara lite mer än vanligt. Schampoo, ofärgad crém som är vattenavstötande, svart skokräm som är lite paj så jag fick gräva ut lite färg så nu är jag grå om fingrarna (lätt värt det) och avslutade med att putsa upp dom med disksvamp och vax! Så fina är dom nu! Svarta och blanka istället för daskmörkgråa och matta. Mina fina stövlar. Så fina!

Sonic ligger och sover i soffan och ser så söt ut att jag kanske måste mysa lite med honom nu! Ska läsa klart det sista i min "typ" bok ikväll för imorgon ska jag läsa klart den supertrista boken och åka på spännande äventyr med fröken Larsson! Fast det blir väl mest "Jaha, kan du tänka dig, han kom inte. Spännande" "Mhm, undra vad som händer nu" och jag vet inte, hoppas på något roligt. Men äventyr blir det! Hihihihihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0