PRESENTER!!!

Jag har ju glömt att berätta det! Jag har fått två, hm paket kan man väl säga, idag! Ett som var ganska fult inslaget, skittråkigt innehåll och har jag otur så fanns det bokstavligttalat någon form av avförig i paketet. En stor svart plastsäck med skitig tvätt fick jag av Niklas! Charmig karl det där vettni! 
Okej jag hade kanske sagt att jag kunde tvätta åt honom. Möjligen är det så att han tidigare faktiskt har köpt tvättmedlet som jag har (iofs mot att jag tvättade en säck med kläder åt han då med) och att vi hade en liten överenskommelse den här gången med. Lite mat från ica. Man skall icke underskatta byteshandel!
Andra paketet var MYCKET bättre! Linda, min söta bästa Linda Larsson, som egentligen heter Linda Stenmark nu, skrev på fb här om dagen "ett skepp kommer lastat" och om det gjorde! Ett vadderat kuvert med en massa pärlor och pärlpysselsaker! Hur jäkla sött är inte det då? Hon hade visst städat lite i hennes pysselhögar och hittat en massa saker som hon tydligen inte kommer använda. Tack så mycket älskling!! <3

Jag hann ner på stan och hade gott om tid, jag menar jag bor ju i Sandviken, utbudet är inte enormt! Haha! Hann in i tre butiker och röjde igenom utbudet av min speciella pryl jag skulle ha inför lördagens planer! Hemlishemlis!
Men jag gjorde som man gör i Sandviken och shoppade loss på Dressmann, så klart! Vart annars?
Och det lär jag då säga, jag ÄLSKAR Dressmann! Kanske den trevligaste försäljaren på hur länge som helst! Det är ingen hemlighet varför dom alltid vinner "bästa servic" om alla är som underbara hon! Beklagade mig om utbudet av en viss artikel och då trollade hon fram så jag fick precis det jag vela ha och helt så där ändå så fick jag ett bättre pris fast jag ju redan hade sagt att jag skulle ha det! Hon bara gav mig en sak. Sedan krånglade jag så klart med mitt kort som troligen har överlevt ett mindre krig i min väska för det saknar chip och är sprucket! 

- Kan du slå in det manuellt?
- Självklart! 

Det var inte så enkelt som hon trodde eftersom hon hade fått en nu betalmanick. Inte ens när vi slog ihop våra kloka hjärnor blev det nå bättre så hon ringde typ alla hon kunna komma på tills hon testade en knapp vi inte alls trodde det skulle vara. Stackas henne skulle ju äntligen få komma hem men hon bara ursääktade sig och hoppades att inte jag hade bråttom. Fasiken jag som hade krigsskadade-kortet! Vi skrattade lite och så.. och sen fick jag ett packe strumpor för att det hade tagit tid. Jag borde ha gett henne ett pack öl eller nått som tack för att hon var så himlans trevlig.
Jag älsklar Dressmann! Det har jag redan sagt va? Ooops :)


Här kommer bilder från dagen!



"Tack" älskling!




TACK älskling!




20101030
- Tack älskling.
-Varsågod!




Nu ska jag ta tag i det här. Tur att Niklas håller mig sällskap.
Annat var det när jag hade städerska.
Underbara tider.
Drömmer.



Kommentarer
Linda

Hihi är man bäst så är man (jag alltså =D )

Kul att du gillade ihopplocket

puss puss love <3

2010-10-26 @ 21:03:13
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0