Im awesome!

Oh ny god! Nu är jag trött! Att jag någonsin tidigare har påstått att jag varit trött framgår mest som ett skämt i jämförelse! Jag somnade 5:30 och klockan ringde 9:30 idag, vaknade dock innan den började plinga om en ny morgon. Man kan väl säga att jag inte sov igår utan bara har sovit lite kort den här morgonen. Såg en bekant facebooka att hon nyss hade vakna och skulle ut på morgoncardio, då hade jag precis lagt mig, typ: :P Har fått mat i magen nu och ska bara koka lite mer kaffe innan jag ska tillbaka till Komvux och göra ett nationellt prov i Engelska B. Jag kommer somna när jag ska skriva uppsatsen. Tjohoooooooo! Btw, Johanna Larsson är VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0