Burn baby burn!

Jag är yr i hela huvudet av all koffein och allt socker. Burn var min bästa kompis denna natt! Jag är klar med den största delen i mitt paper som handlar om hurvidare män och kvinnor har samma villkor i deras ledarskap, kul va? Du blir så jävla sugen på att läsa mitt paper va? Fy fan, jag skulle dö som lärare. Nästa rubrik heter för tillfället "Teknologins effekter på utbilningen i arbetslivet", men jag kanske döper om den till "Indier är små och jobbar billigt och bra" men det kan uppfattas rasistiskt och det är ju dumt, vill inte kopplas ihop med sd, jag gillar ju centern. Fattar ju alla, Maud är ju sötast. Lätt sötare än Jimmie. Alla gånger sötare än Mona. Usch tänk om det här fastnar på internetet som hasch i hjärnan eller tuggummi under skorna och någon hittar det om 5 år när jag är smart och klar med plugget, då kanske jag får vara med i aftonbladet när jag får sparken från någon skola där jag precis har fått en kuratortjänst på 50%. Vore ju skoj. Tur att jag har min stresshanteringskurs som jag driver att falla tillbaka på, eller ja, en rik man. Ska du bli rik? Häpp, satsar på den där stresskursen ist då.

Jag har gjort ett "mixed tape" på min spotifylista, och nu ska jag komma igång igen med Teenage dream!


YOU MAKE ME FEEL LIKE I LIVE IN A TEENAGE DREAM THE WAY YOU TURN ME ON! I CAN'T SLEEP LET'S RUN AWAY AND DON'T NEVER LOOK BACK, DON'T NEVER LOOK BACK! MY HEART STOPS WHEN YOU LOOK AT ME. JUST ONE TOUCH NOW BABY I BELIVE THIS IS REAL SO TAKE A CHANCE AND DON'T NEVER LOOK BACK, DON'T NEVER LOOK BACK!

YYYOOOOOUUUUUUUU MAKE ME FEEL LIKE I LIVE

THIS IS REAL



Jepp jag är typ 12 år. Helt rätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0