What, who?

Ompalompier heter det så? Såna ska jag ha jobba för mig när jag tar över interflorabutiken i Sandviken och gör om hela konceptet så det blir en helt ny kedja som jag startar och lutar mig tillbaka medan ompalompierna jobbar! Awesome! 

Handlat på loppis idag igen. Massor av julpryttlar! En julstjärna i trä som jag ska måla om så den blir vit och en jultometlykta som man öppnar i baken för att stoppa in ljuset! hihi. Pics senare när jag kommer hem!
Hade engelska idag. Gjorde en uppgift jag skulle ha gjort hemma. Så man kan ju säga att det blev två flugor i en smäll eller nå sånt, om man vill!


Personer.
Jag = Jag, Sarah Fagerlund.
Niklas = Pojkvän.
Sonic = Min hund (tidigare Johannas (lite Niklas) hund).
Johanna = Bästa kompis och syster till Niklas, SiL/sill - Sister in law.
Jordan = Johannas son, "styvson".
Nikolina = Johannas dotter, "styvdotter".
Bodil = Niklas & Johannas mamma, svärmor.
Kenneth = Niklas & Johannas pappa, svärfar.
Fröken C = Niklas bästis som är så jävla snygg!
David = Jobbarkompis, även kallad min man.
Suzanne = Lillasyster.
Sanna = Lillasyster.
Annelie = Utböling, kompis sen många år tillbaka.
Linda = Bästis från Stockholm, lärde känna i gymnasiet.
Alexandra = Lindas dotter, guddotter.
Kevin = Lindas son, gudson.
Stjärnan = Jobbarkompis.
Kristina = Tidigare jobbarkompis som tycks ha stora separationsångestproblem då hon hela tiden dyker upp på schemat och jobbar hos oss fast hon slutat.


Lotta där har du en lista, lättförståelig.
Lotta = Tidigare jobbarkompis på Iris, interflora, som jag hälsar på hela tiden eftersom jag också tycks ha lite problem att slita mig från tidigare arbetsplatser.


Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

mamma=mor

2010-11-18 @ 22:22:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0