Vem vill ge mig en lykta?

Dagen börjar lida mot sitt slut. Underbart att känna mig lite trött nu, när det är kväll och inte på dagen!
Ska ta mig upp imorgon. det har jag bestämt! På fredag jobbar jag ju och det kan vara bra med lite normal dygnsrytm till det. Bara att masa sig upp när Niklas börjar jobba..! Bara.

Ska skriva det sista i mitt skolarbete nu om en dam vid namn Mary som jag tror var gay och strävade efter jämställdhet och sådana bra saker.
Tog en paus när jag nästan var klar för att kika på ett nytt avsnitt av Walking Dead (ska inte lova att serien heter så), grym serie! Är så jävla nervös hela tiden. Zombiesar. Läskiga. Mina favoriter. Värre när jag tror att det faktiskt kan hända. Varför inte lixom. Folk blir sjuka och galna och börjar käka varandra. Kanske inte döda fysiskt men en död själv. Om vi nu har en sån. Klart vi har!
Gud finns i magen har jag hört och om man tänker på det är det så smart så det inte är sant!

Var på Dollar tidigare och shoppade julpryttlar och födelsedagspresent till Nikolina. Tog 40min kanske, det tyckte Niklas var lång tid. Hm. Knasig han så där. Köpte en superfin ängel och en halsduk, det är favvosarna från shoppingen. Nikolina får en massa pyssel i en Tingelingväska imorgon, hon får filmen av Niklas så det passar ju.
Bestämde mig för Johannas julklapp idag med!

Åh den där lyktan jag typ nästan gjorde. Den var fin. Saknar den.
Jag tycker om lyktor. Om ni vill ge en till mig, eftersom det aldrig kom någon jäkla kaffemaskin, eller gjorde det kanske det egentligen my dear husband? Alla typer av lyktor går bra att lämna till mig, jobbet eller interflora i stan. Går bra att söka reda på mig på facebook och ansöka om vänskap med anledning "lykta" om du önskar överlämna den personligen.. Ja eller bara kommentera inlägget så kan vi stämma möte. Finns superfina på dollar om ni vill veta och på ikea, lite kantiga utan tak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0