Mitt hjärtas prins.

Planerat impulsköp på stan nyss. Ny Hurtta y-sele till Sonic. Billigt och bra. 265kr poff, borta! Hurtta tror visst inte att det finns hundar i alla storlekar. Fanns ingen klockren storlek till Sonic. Hans nya sele är nog lite stor nu men det.. ja det blev ju bättre än tidigare iaf med tanken på att den andra snart skulle strypa honom och att han hade panik när han skulle ur den. Och vem vill köpa en sele med en massa metallringar och skit på som det är på dom andra? Om man bara köper nå sele och koppel utan att verkligen känna efter och kolla på alla små grejer så går hunden helt plötsligt runt med flera kilos extravikt. Galet.
Köpte det här hundtäcket tidigare. Friluftsoverall till både mig och Sonic vore ju nått. Kanske blir såna i vår eller höst, om jag har något behov av såna saker just i höst. Jag vill ju inte ha det. Åhh. Drömmer mig bort en stund nu. Nä det är ingen bra idé, jag ska drömma om fritidsoveraller istället! Guld att inte behöva duscha hunden varje gång man kommer in efter en promenad en regnig månad.

Jag kanske tjatar på om Sonic, men det är lixom han och jag. Jämt. Nästan vad jag än gör så är han med. Han följer med överallt han kan eller får följa med. Jag önskar jag fick ta med honom på fler ställen. När han är på dagis eller som idag hos Suzanne och jag pluggar hemma så är det tomt här. Det är kanske skittöntigt. Jag kanske är som en crazy cat lady.. Well well, då är det så.



Sonic hittade en liten pinne.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0