Jag och mina husdjur!

God morgon!
Jag gick nog ganska mycket igår utan att jag tänkte på det för jag har ont i fötterna idag! Går nog över. Ska strax ta på mig strumpor och skor.. och allt annat som behövs en kall vinterdag som denna! Solen skiner. Morgonpromenaden med Sonic blir mys. Mina trosor är förstora. Behöver nya eller egentligen tvätta. Har handtvättat underkläder i en vecka nu. Orkar inte gå ner och boka tvättid. Måste nog idag. Eller..?
Vet fortfarande inte vad jag ska göra med håret.

Jag har tappat bort en katt.
Jag har hittat en katt.



Här är jag och min nya pälsmössa!
Love it! Den är så varm!




och jag vet, det är inte snyggt att ta bilderna i badrumsspegeln, men jag har ingen annanstans jag kan ta dom just nu.


Kommentarer
Johanna

Va söt du är darling :)

2010-11-17 @ 14:54:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0