Va, har det varit helg?

Jag vela inte alls ha någon måndagsmorgon idag, jag vela ha en till söndag så jag inte blev ensam kvar i sängen med en galen hund. 

Det har varit en händelserik helg. Minus fredagen som var mysig. Jag är ju en gammal tråkig hagga nu. Det är man om man inte partajar på fredagar har jag lärt mig. Kanske jag fick köpa några fredagar med tanke på förra fredagen. Kanske. Den här fredagen blev det mat, idol och kramar med kidsen, ungefär som vanligt. Sov kvar hos familjen Fröken Larsson i Jordans hårda kalla säng. Ett täcke under, ett över och en tjock filt över det så är jag varm sen! Plus en liten hund som värmer fötterna! 
På morgonen fick Sonic stanna kvar, Hem, duscha, se levande ut. Ner till bilen med presentpåsar, kläder och en burk fil + kalaspuffar! Brummade till Stockholm till Kevins dop.
Hann heja på Kevin för första gången, fjäska för Alexandra och lämna Niklas i Alexandras flirtiga vård. Alexandra tänkte nog sno min pojkvän. Skriver mer om dopet när jag lägger upp bilderna. Om jag någonsin orkar lägga upp några bilder i bloggen, det tar sån jäkla tid med min uppkoppling. Bajs.
For hem och gick ut och käkade med tjejerna på jobbet. Haha tjejerna, som om att det jobbar nå killar hos oss. Okej. David och Christer men två av typ tio(?) räknas inte!
Öl, mat, skoj och galet otrevliga servitriser. Himla inte med ögonen eller höj på ögonbrynen när gästerna beställer mat. Luras inte heller. Dricksen försvinner kvar i fickorna då!
Garderobiären var underbar istället!
Gick hem, åkte till Niklas galet sent. Vaknade för tidigt enligt mig. Och Niklas. Uppenbart för Niklas för han låg kvar och mös i sängen medan jag fick klä på mig och kila hem och bredvid hem för att hämta Jordan från lek med kompis. Vi borde ha stannat ute och sparkat på snökluvor. Barnkalas är inte att rekomendera. Alls. Någonsin. Om inte lekledare finns och man själv befinner sig någon annanstans. Herregud vad barn kan skrika! Lite kul var det. 
Firade farsdag. Åkte hem till Niklas och sov liggandes i soffan med huvudet i hans knä till Iron man 2.

Knasigaste i helgen: fotokrig med Camilla. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0