TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!!!!!!

Jag måste nog erkänna mig lite besegrad. Jag är nog kanske sjuk. Typ lite. Okej jag höll på att dö när jag fikade med Sabrina idag. Sen fick jag lite mat av henne då mådde jag bättre. Det är synd om Sabrina för det slutar jämt med att hon betalar mitt fika. Tack vännen! Vi fikade massor idag. Sallad, kaffe, bakelse och cola! Det var så gott. Fetaosten var godast. Fikade på innebandyn med. Den betalade Johanna. När betalar jag någonting? Hm. Jag ger er kärlek! Haha. 
Innebandyn var en upplevelse. Inte för innebandyn i sig utan för att någon jävla idiot har fått för sig att sätta ett jävla inbrottslarm som signal för spelarbyta istället för ett behagligt ljud. Jag trodde jag skulle bli döv. Och dö. Sen stoppade jag papper i örat och då blev det bättre. Sen köpte Johanna kaffe då kunde jag fortsätta leva. Men jag hade ju ganska schysst feber just då, det måste jag erkänna. Jag hatar att vara sjuk. Fast det var värt det. Alla gånger om.

Resten av dagen har jag spelat angry birds. Och unblock me. Låg i soffan och feberyrade lite lätt om unblock me hemma. Nu sitter jag och tittar när Niklas bygger ihop sin nyinköpta begagnade tvmöbel som Fröken C har designat, haft, tröttnat på och ny sålt till sin bästis. Hoppas han fick ett bästispris. Om man verkligen tjatar om sista priset så har jag hört att hon brukar gå ner i pris en hel del. Ibland kan man också betala i ölburkar om man inte har kontanter. Snäll så hon. 

Nu när Niklas har bytt ut sin tvmöbel som inte alls passade in kanske jag ska leta på något nytt som han kan få störa sig på. Det är väl snällt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0