Tomten jag önskar mig en Frida Stormare reproduktion i julklapp!

Ni måste kolla in den här tjejens teckningar, dom är helt fantastiska! --> Hellomiami.blogg.se
Hittade henne en dag när jag hade tråkigt och rullade runt lite på blogg.se's startsida. Hon har en bild med en tjej och ett gäng döskallar och det är min absoluta favorit. Jag måste måste måste måste ha minst en av hennes bilder, men jag känner att bara en bild inte kommer göra sig lika bra som flera brevid varandra. Vet inte riktigt hur jag ska kunna kombinera hennes färgstarka teckningar med min ljusa inredning och min nuvarande hemmagjorda tavla jag har ovanför soffan. Men jag är beredd att ändra looken i min lilla lägenhet efter hennes otroliga konstverk, bara för att få det att passa in. 

Efter en massa läsning och faktiskt en hel del insikt i barnuppfostran och en någon större kunskap om hur barn fungerar och påverkas (mycket mer än vad jag trott) så är mitt huvud lite trött och behöver vilas från plugg. Jag hör mest, gå och köp färgpennor och försök måla lite! Kanske ska lyda. Inspirerad av "hellomiami"... jag? Som fan!

I kväll ska jag bjuda två fattiga systrar på mat. Alla är fattiga den här månaden. Jag med.



Här är en sunkig bild på min tavla.



Jag vet att det är ett riktigt kasst foto men jag fick inte till något bättre den dagen jag tog det. Min mobilkamera var inte alls på humör, och den går lite på humör. HTC you know. Inte samma kvalité som iPhone har t.ex. men å andra sidan kan jag dela med mig av mina bilder till mina vänner via bluetooth, som då å andra sidan känns ganska värdelöst när bilderna blir som ovan. Ännu en konflikt i android vs. apple.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0