"Stor, lång, grov och för små inte så smickrande bröst"

Det var roligt igår. Just nu är jag inte i skick att jag orkar skriva. Vill bara ligga här i min säng och glo på serier. Johanna ska komma med hemmabakat bröd och ett par byxor som vi har bytlånats lite med.

Det snöar fortfarande och jag undrar hur mycket snö det har kommit. Vet ni? Det är ju pudersnö så det packas inte på marken så det ser väl mer ut än vad det är antar jag. Jag vet inte hur man mäter nederbörd. Det är mycket iaf. Galet mycket. Justja, tog en bild. Ska maila mig själv och lägga upp den.

Paus för bildöverföring.

Inser att jag hade kameran. Gud jag tror jag dör nu när jag måste resa mig upp för att koppla in kameran. Måste. Ha. Bild. I. Blogginlägg. Bloggläsare. Tycker. Det. Är. Roligt. Med. Bilder. Jag. Med.






Kommentarer
Johanna

Dom var inte ett dugg smickrande kan jag lova..trodde du också såg honom?..henne?Nu när jag vet att du inte gjorde de så hade vi kunnat peka och fnissa lite..hihi! :)

2010-11-27 @ 12:22:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0