Snöoväder

God morgon!
Jag vaknade tidigt idag av en liten Nikolina och Johanna som smög runt ute i köket. Det är så skönt att sova här! Eller det skönaste är att vakna här. Kommer upp i tid. Ganska härligt att vakna till små barn som vill kramas.
Var till bibblan halv nio men dom öppnar visst klockan tio. Knasigt tycker jag. Bibblan borde öppna åtta, när skolorna öppnar. Ju.
Sonic och jag tog en långsam promenad hem till J igen, mös i snön :)

Idag ska jag göra klart en uppgift, problemet är att jag inte vet vad jag ska göra. Alltså jag vet att jag har sagt det förr men nu har jag läst och förstått allt som står i handledningen men det står inte vad uppgiften är! Det står vad jag ska läsa, det står en jättebra sammanfattning om vad jag kommer att läsa om, vad jag kan fråga mig själv medans jag läser och en massa bra saker men ingenstans, alltså verkligen ingenstans står det vad jag ska göra. Jag fattar inte. Jag ska skriva en sammanfattning för mig själv, men sen då? Det står något om ett blogginlägg. Okej så det står lite om uppgiften men mycket diffust. Jag tänker gissa på att jag ska skriva en enkel sammanfattning så jag mer eller mindra själv minns vad jag har läst i böckerna och sen av störd ansledning publicera detta för mina klasskamrater så dom kan kommentera det sen. Jag antar att det ska leda till någon form av disskution som inte framkommer i handledningen. Kör på den. Blir säker rätt. Eller fel.




Det är så svårt att se över snövallarna 
om man är en liten Sonic.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0