Say whaaaaaaat!?

Fy fan va bra!
Imorgon är det Open mind i Gävle. Syster-Suz messade nyss. En pling tjong plong senare så hade Johanna bytt barnvaktsdag från lördag till fredag och VI ÄR PÅ! Vad ska jag ha på mig? Min nya rosa tidningstrycksmönstrade klänning kanske? Vad har man till? Skor, strumpbyxor (mönstrade, svarta, naturliga) gaaah! Måste nog slänga iväg ett sms till Sara på byoung, hon borde bli personlig stylist eller nått. Hon är grym! Kanske märks att jag tycker det med tanke på att jag i princip aldrig handlar kläder om det inte är på byoung i Sandviken och Sara jobbar.

Mycket kompis lite kärlek verkar det bli i helgen.
Nu ska jag göra lite hjärtan av ståltråd. Hoppas på att det är lika enkelt som jag tror att det är! Uppdaterar väl senare om hur det gick! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0