Så många olika frukter! Äpple kanske?

Eftersom jag har erkänt mig besegrad av den här jäkla förkyldningen så tar jag det lugnt just nu. Sov till halv nio, kanske inte jättesent men jag somnade ju elva igår kväll så det blev ju några timmar!
Kollade på Ensam mamma söker när jag vaknade eftersom jag missade det igår när Niklas bytte tv-bänk och donade. Har käkat massor med frukt och ipren. Tänkte att jag bara en liiiten stund skulle spela Angry Birds. Vaknade till liv nu när jag klarade ut det. Woops! Det blev någon timme! Typ två tror jag. He.. he!
Nu är mobilbatteriet slut. ja jag vet. Det är alltid slut. Det är ett dåligt batteri. Men jag har i alla fall en mobilen som kan ha kompisar! Jag kan dela med mig av saker med min mobil, föra över saker trådlöst och sådana flashiga saker. Har ju inte det där nya coola.. vad heter det nu igen? Som Apple uppfann nu när fyran kom. Det ska tydligen revelutionera sättet vi pratar i telefon. Hm.. Ja justja! Videosamtal! Verkar grymt! Ska man lixom kunna se den andra man pratar med. Då tänker man ju att det verkar ju läckert! Kan man göra det med vem som helst som har en mobil som man kan ha videosamtal med? Nä, så klart inte! Bara med en annan fyra. Självklart. Det är ju så nytt att kanske ingen annan mobil har det..? Fast nu minns jag. Jag skaffade ju en videosamtalsmobil för.. ja när var det? Det är så längesen att jag inte minns längre. Typ 2005? Fem år sedan. Ja men teknikvärlden är ju långsam så det är ju nästan som att Apple uppfann den funktionen. Grymt.

Nu ska jag sätta mig och kolla på alla mina sms-timestamps. Har din iPhone det?
Alltså. Jag är inte bitter.

Visste ni föresten att Elgiganten har Apple-produkter nu. Löjligt. Av Apple alltså. Inte av Elgiganten.





Så här kan det alltså se ut.
Vet inte om du måste prata med just dom här människorna.
Kan hända att Steve tyckte att du skulle prata med dom.
och då måste du det.




Kommentarer
Linda

visst e d synd om oss sjuklingar!

hade vi bott närmare hade vi ju kunna vart sjuka ihop (;

hoppas vi blir friskisar till helgen annars få vi väl va vänliga att dela med oss till dom andra =D

2010-11-08 @ 13:09:04
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/
Gina

Hahah, vet att det här inlägget är skrivet för jättelänge sen, hittade hit när jag googlade.. Det du skrev om iPhone var verkligen klockrent, du gjorde min dag, tusen tack för det. :-)

2011-07-18 @ 13:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0