Så. Jävla. Trött! Ja jag har en svordom i min rubrik, hur så?

Nu ska jag sova. Äntligen. Igen. Vaknade någon gång runt 11 idag, Sonic tyckte visst att det var dags att gå upp då. Han fattade inte att hans matte hade sovit fem timmar då. Dumma hund. Han la sig på mitt huvud. Så kan man väcka sin matte. Fast han pussa mig först. Sen la han sig på mitt huvud. Det är då man vet att man har en liten hund! :)
Fredagen var knäpp. Efterfesten blev lite lång. Knata runt på ett tak, hade danstävling, kareoke, greasmusikal.. Vad hade vi mer? Öl. För lite som tur var. 

Idag har jag släpat runt en dum hund i Högbo som först hoppade ut ur bilen och satte efter några hundar. På den lite dumma frågar "fick du tag i honom" är svaret nej. han springer runt i Högbo fortfarande. Han kom aldrig fram till hundarna. Han stannade och kissade på vägen och sen fick en kvinna fatt i honom. Så ja, jag fick tillbaka honom. Sen var han rädd för golfvagnardragprylar. Jag har druckit galet mycket kaffe. Mcd, det där kaffet som är gratis på Ikea om man väntar på hjälp i returen jag hade ingen retur eller fråga eller något liknande jag tycker bara om det kaffet så jäkla mycket så jag stal lite. Lånade. Dom kan få tillbaka det sen. Skulle koka mitt eget kaffe men Fröken C var trots sin frånvaro mycket snäll och bjöd mig på sitt lyxkaffe. Hon vet inget om det i och för sig så jag kanske stal det med. Hon kan få lite av mitt euroshopper-kaffe som smakar bränt i stället. Lyxkaffet var inte så speciellt så jag lär leta vidare. Innan jag stöter på något snabbkaffe som är värt pengarna kör jag vidare på det billigaste möjliga. Det går bra att ge mig en kaffemaskin med, sån med kapslar. Mm. Björkgatan 3 81139 Sandviken. Går bra att lämna den på Systembolaget i Sandviken med. Fast lita inte på David. Vi har lite problem i vårat äktenskap just nu så han snor den nog bara. Jo..
Jag vet inte riktigt vad jag har gjort sen. Hållit mig vaken mest. Berättat om Stephanie Plum för Niklas och ägnat mig åt den bästa matlagningen nämligen titta på när Niklas lagar mat. La mig på soffan efter ett tag och grät i smyg mest för att jag var så trött. Sen blev jag piggare. 
Nu är jag jättetrött men ska testa sova istället.

Imorgon är det knatteliga för Jordan, då ska vi hänga där på morgonen och när jag kommer hem igen ska jag träffa Sabrina. Undra när jag ska klippa bort hockeyfrillan som Niklas sportar. 

God natt!


Kommentarer
Anonym

"sakletning" i jackficka.. tänkte bara skriva ordet sakletning först men ja.., innan vi hade danstävling kombinerade vi sittande dans med sång... sen spelades det på gitarr oxå :-D.Ja verkligen tur att de sista glasen var fyllda med vatten :-)Fast hade de inte varit D hade vi nog somnat betydligt tidigare :p

2010-11-07 @ 16:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0