Prinsessan blir fyra idag!

Skrev ett kasst inlägg. Tarzans försök till mys blev det mest. Skittråkigt. Jag är tråkig!
Och trött. För jag har legat och bitit ihop käkarna i natt, hur värt är det då? Varför gör  jag något så omåttligt korkat?! Idag far halva Sandviken på kryssning, gaykryssning. Vi skulle ha åkt med men det går ju inte för, för för vad är det för dag idag jo om det inte är NIKOLINAS födelsedag hurra hurra hurra! 
Lilltösen blir 4år idag. Haha lilltösen det var ett smeknamn som inte passade in på den jäntan!
Vi ska äta den snyggaste prinsesstårtan i världshistorien och nu skämtar jag inte den är så grym! Niklas maila bilderna så jag kan lägga upp en? :) Tack! Om du kan menar jag, från den där mobilen du har. Kanske måste man befinna sig i ett område med highspeedextrasuperduperwifiawesomemodearea för att det ska funka, man vet aldrig när Steve har varit i farten. Är det fel tillfälle att hånas när jag försöker be om en tjänst? Förlåt, jag kan steka pannkaka någon dag. Eller titta på när det steks pannkaka. Jag tycker inte riktigt om att steka pannkaka för dom är så luriga! Aldrig vet man hur dom ska bli och hur varm pannan är! Hm. Nu blev jag sugen på pannkaka.

Dags att dra sig hemåt så jag kan göra klart engelskauppgifen som jag har sagt att jag ska göra i hundra år nu. Kan inte gå till engelskan idag utan att ha lämnat in den känner jag. Ska ju bara rätta lite saker hur svårt ska det vara?! 
Orkar inte kånka hem alla tusen saker jag fick med mig hit så jag, datorn och Charles D. drar hem nu! Ja och påsen med Nikolinas presenter! så klart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0