Men om fanskapet skulle kunna gå vilse eller nått, bara vara tyst i natt.

Jag är så jävla trött på min granne nu! Jag är så jävla trött på att gå ner och be det där förbannade jävla elevhemmet han drivet hålla käften, sänka musiken.. Va fan. Jag är så in i helvete jävla trött på att be påtända ica-arbetare stänga av sin musik så jag får sova halv fyra på natten. Hur svårt ska det vara?!!!! HÅLL KÄFTEN SÅ ANDRA I HUSET FÅR SOVA! Idag, ja nu nyss så inatt då, då tröttnade jag rejält Plingade på och fick ingen respons så klart. Får man ju aldrig..... ¨Så då röck jag upp dörrjävlen och skrek åt dom att stänga av musiken och hålla käften. Satt en pundarbrud där som var helt väck och en härlig snubbe som jag gott och väl känner igen som inte bara brukat alkohol. Nä men ni vet halv fem ska han börja instalera spis och ugn. Jag informerade honom att det inte var riktigt okej... Mindre trevligt. Jag har tappat allt tålamod, allt jävla vett och all helvetes jävla kukhelvetes förståelse eller vad som helst för den där efterbliva idioten som bor under mig! Hur svårt ska det vara att fatta att man beter sig´i en bostadsrätt.. Ahh man kan inte bli vräk, nä men det finns annat man kan bli. Hoppas.. nä.. Jag vill bara att han försvinner så jag kan bo i min underbara lägenhet med mina fina grannar i lugn och ro. Jag vill inte ha en ful jävel sm ringer på mitt i natten, jag vill inte behöva oroa mig för om jag ska kunna sova under natten. Nu skriker dom till varandra eftersom jag har sagt åt dom att stänga av "den där jävla kassa musiken och bete sig som folk!!!". Fick veta att jag inte "följer Stockholmstiden". Nä som svar fick han veta att jag fan bor i Sandviken och följer Sandvikentid och i Sandviken håller man fa käften halv fyra på natten.

Tror ni jag är lite arg eller?
Så mysigt att sova själv när jag har ett psykfall under mig.
Jag är fast besluten om att sova hemma. När sov jag hemma en fredag/lördag senast..? Någon som minns? Inte jag. Jag tänker inte ringa taxi och bli skjutsad till närmsta tysta plats. Jag tänker inte ringa och hoppas på att kärleken svarar och störa honoms sömn och jag tänker inte gå hem till Johanna med nyckeln. Jag ska sova hemma och aset och hans höga polare ska vara tyst. Så är det.
Jag heter Sarah och jag är inte rolig att bråka med även om jag ser väldrigt blond och liten ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0