Massa måsten. TRÅKIGT!

Jag har kommit på en massa måsten som jag behöver ta tag i idag. Suck.
Innan dagen är slut MÅSTE jag ha skrivit om engelska-uppsatsen och rättat grammatiken. Jag MÅSTE fixa till referenserna i första penagogik-uppsatsen. Hoppas det blir enkelt. Tror det. MÅSTE lämna tillbaka böckerna på bibblan och posta den jag lånade från univeritetsbiblioteket. MÅSTE låna Charles Dickens´s a christmas carol. Jag ska nämligen läsa en bok på engelska och skriva en analys. Den lär ju passa nu.
Men vet ni vad. Innan jag gör något av dessa trista saker så måste jag göra det trökigaste av allt.. Städa och diska. Blä! blä blä blä...

TRÅKIGT!

Läste igenom måstena och det är lite på samma ställe allihopa, eller påvägen. Good. Hoppas lite på att få pyssla om och skriva lite samtidigt. Mmm.




Härligt



Kommentarer
Anonym

Du är så duktig med din skola gumman, jag är faktiskt väldigt stolt över dig! Och ja, det va härligt att va i Grekland med er :D Italien nästa år! :) Love you <3

2010-11-04 @ 08:48:14
Johanna

Kommentaren va från mig såklart, glömde skriva de.

2010-11-04 @ 08:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0