just another day, fredag.

Fredag, Idol - vad annars? Jobbat under dagen. Jag börjar tappa fokuset som kan behövas där ibland, eller kanske rutinen. Fixade inte alls när det hände flera saker samtidigt i kassa. Så där annars förvånas jag hur jag kan sakna någon jag träffar så ofta. Varje gång han är i från mig känns det lite tomt, något saknas lixom. Kan inte heller bestämma mig om jag ska sova kvar hos Johanna i natt eller om jag ska knata hem senare. Har hemlängtan men Sonic ska bo här till söndag så jag kommer sakna honom :/ Irriterat mig på idioten enormt idag. Ingen ska få göra grabben så ledsen.


Kommentarer
Johanna

<3 I love you darling

2010-11-13 @ 08:21:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0