Jag stavar Sarah med awesome, A-W-E-S-O-M-E!

Shoppingen med Johanna blev inställd. Jordan hade sin kompis Johan med sig hem.
Har skickat in min uppsats/paper nu. Ett dygn tidigare än vad som behövdes men imorgon jobbar jag och det är skönt att för en gångs skull ha det inne i tid. Tänkte ju ändra i den men det slutade med att jag skickade in orginalet för jag tyckte det var så bra. Vi får väl se vad läraren tycker.
Det här med skoluppgifter gör mig så nervös. Blir toknervig när jag skickar in något.

Jag och Johanna satt i bilen och pratade om hur folk stavar fel i namn, ganska ofta i mitt namn eftersom det varkar vara väldigt svårt att komma ihåg att jag stavar med ett h. Sarah. Undra hur ofta dom stavar syrrans namn rätt, Suzanne. Sanna är lite enklare. Ofta får jag höra att det är konstigt att mina systrar heter Suzanne och Sanna för dom tycker att Sanna är en förkortning av Suzanne. Är ni stöd eller?

Sarah
Suzanne
Sanna
Pappa Stefan
Farmor Siw
Farfar Sture
Farbror Sonny
Gammelfaster Solveig
Gammelmormor Signe
Gammelnågonting Sören
Jag tror det finns fler.

Tror ni dom har ett litet hang-up på S i min släkt eller? Passande att hunden min heter Sonic då. Jag vill ha ett till djur som ska heta Super Mario!





 



Kommentarer
suzanne

Jag får nog förklara i princip dagligen hur det stavas för att det ska bli rätt, ibland har jag semester och skiter i det. och ja, dom är störda. Fast farmor vela inte att Sanna skulle heta Sanna heller, för det var ju SÅ LIKT Suzanne? nej... nej

2010-11-25 @ 18:38:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0