Jag har ingen rubrik.

Smidigt! Fan! Jag raderade hela inlägget. Jag har en paus i en dag med mycket göra. Tvättar, pluggar och köper pysselsaker med Johanna - samtidigt!
Ska pilla klart med uppsatsen, skicka in den efter jag hämtat upp tvätten och sen hem till Johanna så vi kan fara in till Gävle och köpa såna papper man skriver ut på och kan stryka fast på tyg. Hem till hennes föräldrar och skriva ut lite grejer. Oh yes! Ikväll ska jag nog betala pengar på femmans hemsida för att kolla på de senaste Greys-avsnitten. Orkar inte ladda hem. Jag är laglig.
Jag ringt posten men inte fått svar. Kom fler paket nu som skickats hem till Inga, sen exet.. Mongon.
Fotade mina smycken igår. Har bilder redan egentligen men slutat vänta nu, väntat på att få dom i ett år. Haha.
Nu kanske ni tror att jag gör såna där fula hemmagjorda smycken som alla andra gör. Då tar ni fel. Har ni inte lärt er att allt jag gör är awesome! Jag nöjer mig inte innan saker är perfekta. Minsta lilla ring böjs ihop till perfektion! Fattar ni väl! Slänger upp lite bilder sen.



Här är ett armband iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0