Jag är så jävla glad just nu.... NOT!!!

Sitter och gnuggar svart penna på papperet och ritar döskallar. Passande. Min räkning har visst kommit fel. Så klart. Aldrig ska livet försvinna. JAG HATAR LANDSTINGET SÅ JÄVLA MYCKET JUST NU!!!! Ska fan ringa och be dom fara till helvete och fråga om dom tyckte det var kul där sen. Inte så att jag har ändrat min adress. Flera gånger. folkbokförd på min adress. Ändrat på hc flera gånger. Men det är väl klart. Om man ändrar på en hc så ändras det väl inte på dom andra. Det vore ju dumt. Om saker funkade! Förbannade jävla cpn!!! Om alla skulle vilja vara så snälla att skicka min brev och mina räknar till mig och inte till mitt ex så skulle jag bli så jävla glad! och lugn. Harmonisk lixom. Inte förbannad. För fan!

Nu ska jag gnugga svart med känsla.

Jag har skottat utanför porten. För jag är snäll. Så jävla snäll. Alla grannar blev visst förvånade. Dumt att göra något själv tydligen. Bättre att vänta tills snön har frusit till is och någon som ska skotta hos oss en gång i vecka inte får bort det och Tant O under mig halkar i stället. Pulsa fram, fastna, få massor av snö under skorna. Nä skotta, vad är det.. Själv? Utanför vår egen port. Observera att jag inte skottar en millimeter utanför vår gräns, vägrar skotta åt Sandvikenhus. Heldre dör jag. Nä, men nästan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0