JAG Ä INT BITTER! nu är det fest!

Hur stor skärm ska man ha för att se en bild egentligen? Bara en massa menyer uppe och nere och säkert mitt på. Eller.. va?
Har jobbar och haft skoj på jobbet. Tydligen var jag "kundinspiratör" idag, inte riktigt kläm på vad det är, egentligen. Jag såg det som en schysst dag bara. Glida runt i butiken och vara trevlig mot kunderna, hjälpa dom och sånt. Det jag tycker är kul på jobbet! Efter det var det mys med Johanna, kidsen och Annelie. Herregud vad jag tycker om dom där ungarna! Jag vill bara kramar på dom hela tiden. Tur att Jordan inte tycker det är äckligt när jag kramas nu! :D
Efter massa mat, glass och snacks och filmtittande! Och OLLE!!!! Mmm. Drömmer mig bort en stund. Ja jutstja det påminner mig! Jag hade ju en lunchdejt med min käre pojkvän idag!
Han hade lagat mat och kom till mig på jobbet och käkade med mig och min Stjärna! Mysigt! Jag luktade kille ett tag efter han gått. Parfymen smittar av sig tror jag. Bra att jag kommer att tänka på dig när jag skriver om Olle, uppskattar du det darling? ;) Äsch du är ju på dejt med en skitsnygg tjej. Kanske Sandvikens snyggaste tjej.

Nu ska jag satsa på vinet som står och ser ut som det vill bli uppdrucket. Ens påbörjat kanske.
Pubrunda för mig och Annelie!! :D Så där spontant.
Lär bara lägga över lite pengar på Annelies konto för jag har såklart glömt mitt kort på jobbet. Efter tre och ett halvt år bord ejag ha lärt mig att ta med kortet hem efter helgen, men icke! Pff!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0