Idag är en dag med..

Idag är en dag med många aktiviteter!
Just nu sitter jag hemma hos Johanna och fikar med henne, kidsen och Annelie. Vi tjejer byter bilder från semestern i Grekland. Det tar sån jäkla tid att ladda upp dom till bloggen från min datorn, eller rättare sagt med mitt jäkla mobila bredband! Lär nog ta med datorn till det där stället där jag har hört att det finns bredbandsbolaget. Samma ställe som det finns finns en massa Appleprodukter.

Tidigare idag kom en person på besök och jag fick samla alla mina krafter för att inte stå och skrika som en idiot. Blir så arg när han påvisar sin existens. Blä. Gick bra ändå. Huvudsaken är att dom små är glada.
Efter att detta stördo lämnat byggnaden knatade jag till skolan och tränade på engelska och grammatik. Det gick inte så bra. För att uttrycka mig milt. Jag var så jäkla kass på det! ... Herregud nu petar Nikolina Johanna i röven eller nå liknande igen. Eh.. ja. För att återgå till skolan. Min lärare förklarade skillnaden på verb, subjektiv, adjektiv och adverb. Det var något med en boll och en ring.. Som alltid. Det är alltid det enda jag minns. Jag tror att Saker och ting som boll och ring passar in till subjektiv..? Ehrrhm. Jag lär nog hem och träna igen på det där så jag kan, typ lära mig nått på lektionerna.

Johannas dator är verkligen gammal. Den har stått och tuggat på 214min för överföringen nu bra längre. Måste nog hitta en annan lösning. Kan ju vara skoj om vi kan vara klar med dom här bilderna snart, helst innan vi ska på bio vid nio. Här näst väntar spökerier på stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0