Fuck the party, this is better!

Jag skulle skriva om party men nu sitter jag och är glad till tårar. Alltså. Jag älskar allt som skapas med känsla, med händer. Allt som är konst och hantverk. Jag beundrar Frida Stormare för hennes teckningsskills. Hon skrev tillbaka. Fantastiskt! Okej, bloggkommentar. Men för mig är det bland det häftigaste just nu!

"Tycker att det ser himla bra ut! Början är ju alltid svår, och frustrerande, men du har onekligen en väldigt häftig sådan. Början alltså :)

Fänx för kommentaren, speciellt det där med inspirationen. Det är ungefär det bästa jag vet. Om man lyckas inspirera någon. Tack!"


Frågan just nu är ju om hon är en ärlig tjej, om hon faktiskt tycker det se bra ut, om hon verkligen tycker att det är en häftig början. Jag som nästan hade tröttnat på teckningen. Lika bra att fortsätta då!


Peace out nu ska jag jag festa som aldrig förr!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0