Fortfarande inget go i mig.

Fortfarande inte vaknat. Det är nått fel idag. Jag orkar bara inte.
Jag vill för alltid ligga kvar i Niklas soffa och inte alls göra någonting idag. Ligga här och äta mina smartisar och titta på Grey's som inte alls funkar nå bra fast jag betalar för skiten på femmans hemsida. Det toklaggar/hackar. Suck. Känns ju ganska ovärt när man kan tanka gratis från piratbay. 
Men visst får man väl ha såna här dagar med? När inget känns värt nått.
Jag ligger och kramas med min hund och är bara väldigt glad att han inte försvann igår.
Han verkar känna av det gör han ligger kvar fast jag kramas på honom och det brukar han inte göra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0