Bloggdöd

Jag har varit sämst på att uppdatera. Det är ungefär allt som jag orkar skriva nu med.
Suz-syster har så jäkla taskigt flyt med sina datorinköp. Först ungefär så där tusen besök på elgiganten som slutar med att alla känner igen henne där och jag tror alla som känner Suz vet vem Fredrik är. Typ. Inget mobilet nät funkade iaf, och nu funkar inte tangentbordet på hennes laptop. Hon har väl tappat en öl på datorn. Ha.
Nu ska hon vara snäll och fixa till min design så ni slipper den här.. hm. skiten.



Kommentarer
Linda

Ohh stiligt, bara medans ja skrev den förra kommentaren så blev det ny design på stället, snabbt och snyggt! Lite mer Saraigt å mindre tråk rosa som hittas i typ alla andra bloggar :b hade den åxå förut haha

Puss!

2010-11-01 @ 19:04:01
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0