Avsluta och starta om datorn.

Så jävla skoj morgon. Vaknar av att jag inte kan andas och hostar som en galning. Hostar tills det inte finns några få lyckar till andningsförsök och letar fram bricanylen i väskan. Tack Doktor P. Den hjälper. Lite. Somnar om. Vaknar. Slänger upp tyngsta tvättsäcken ever på ryggen och knatar ner till tvättstugan bara för att upptäcka att jag har bokat fel, det är imorgon jag har min tvättid. Släpar upp säcken igen. Gick som ringaren i Notre Dame. Nu andas jag som ett jävla arsel igen. Ska tycka om min bricanyl igen och sen tänker jag sova. Idag är jag sjuk om någon undrar och sjukdomen heter; min kropp är helt jävla värdelös, fuck you. Sonic avslutade med att kräkas på golvet. Inte konstigt när han visst hade svalt en hel pappershandduk och lite mjukplast. Pucko.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0