År 1647

Sluta. Sluta då! Men sluta då! Prutt prutt prutt är typ det som hörs just nu.
Snart kommer Niklas och hämtar mig då ska vi åka och kika på något till Nikolina, sen hem till honom och plugga. Det påminner mig, jag ska ju ta tablett. Sån där man blir lite glad av alltså. Blir ju så uttråkad annars :P Allergitablett, fick ju en stort packe igår.

Gud va trött jag börjar bli. Kaffedags snart kanske. inte druckit en enda kopp än idag.
Konstigt om man är trött då.
Imorgon måste jag kika på en dopgåva, vet att jag kom på en men den har jag ju så klart glömt! Har nog ett reklamblad hemma som berättar min fantastiska idé för mig. Det var nog något ganska klassiskt skulle jag tro, gillar sånt till dop. Fast jag kanske ska ge typ fallskärmshopp, presentkort som är giltigt i en så där 18år typ? Systembolaget presentkort är ju bara giltigt i 10år så det funkar inte. Dumt att skicka iväg Kevin till bolaget när han är lite mer än 10år bara. Kanske inte mest uppskattat av Linda och Jonas..? Men å andra sidan så har jag ju hört folk köpa lagringsbara årgångsviner till dop. Fattar inte den grejen. Ska dom spara det där vinet tills dom vadå? Är 16år och inte har något att festa på med tjejen sin så då korkar dom upp..? Eller vadå? Ska den aldrig öppnas? Om det är så så kan jag fisa i en fin burk och skriva året på den, sen kan den stå där på barnets hylla i alla år. "Fis från 2010". Det ska Kevin få! Lätt!

Måste gå och leta burk nu!


Kommentarer
Linda

han vill inte ha nån liten fis inte, en redig brakare ska d va isf =D

2010-11-10 @ 21:17:12
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0