And if you think I'm corny

Jag har ingen mobil. Ligger hos Niklas. Toppen.
Om jag sa att livet känns bra utan min mobil så skulle jag ljuga. Ljuga så näsan blev flera mil. Jag hatar att vara utan telefon. Fast det är skönt. Men det är ju så handikappande.

Leker med Sonic och lägger över bilderna från helgen.
Väntar på Johanna. Vi ska bli snygga i håret igen. Klippning och blekning, blekning på Johanna jag är ju naturligt superblond. Jepp. Harkel hurm..

Engelskan var waste of time. Jag tänker bara översätta delar av min pedagogikuppsatts som vi ska skriva nu, om barnuppfostran och liknande. Sätta det i ett svenskkulturellt perspektiv så löser det sig. Så ett mindre arbete att göra. Och uppsatsen har jag ju börjat skriva på! Mohahaha!

NU THE ARK!!
och en smula Eminem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0