16:76

16 läsare, inkl mig själv. 76 sidvisningar. Det är någon av er som har jäkla tråkigt om dagarna. Jag har ju öppnat bloggen och kollat hur det ser ut kanske 10ggr idag. Kandidater är Niklas som uttråkats av jobbet idag, Johanna som har mycket "fritid" hemma och Linda lika så.
Spännande, både min bästa kompis och min bästis har två barn. Jag kanske dras till föräldrar? Fast Linda hade ju inga kids när jag lärde känna henne, tur det eftersom hon var 16år då! Jäkla bitch trodde jag att hon skulle vara när hon skrev till mig första gången på Lunarstorm! Fast det är ju Johanna, kanske bitchiga föräldrar jag söker? ;) Eller föräldrar med bitchiga barn, fast Lindas barn verkar så lugna. Barn barn barn. Leker förälder med Johannas och är gudmor åt (snart båda två, på lördag) Lindas. Ska du med Niklas? Klart du vill! ;) Mysigt att åka buss, i mörkret. Kan man hålla handen.

Kandidat nr 4 för överdrivet många sidvisningar per dag är hemlig stalker! Hoppas på det mest!
Nu lär jag nog städa ihop lite. Niklas kommer typ nu.



Avslutningsvis.
Keep up the good work man! Idag gjorde du min unge ledsen. Inte din.
Jag hatar dig.


Kommentarer
Linda

Naw sötnos. japp, mkt tid över här, å så skriver du så sött (; <3

kommer aldrig glömma när vi träffades hahahaha, du såg ju inte alls ut som på bilden skrattar

tycker absolut du ska dra me snubben din, så ja får se va d e du har skaffat (;

Puss!

2010-11-08 @ 19:00:18
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0