Who do you dance for?

Nu är jag trött!
Har plockat saker i en evighet nu. Nu ger jag upp, det kommer inte bli klart idag. Så är det bara. Fast faktiskt så är det mest tomlådor som ska slängas och lådor som ska upp på vinden nu kvar.
Sen är det dom där jäkla skafferiprodukterna som aldrig packar upp sig själv. Nä, det blir på lördag! Systeryster ska bo här nästa vecka, så det kan väl vara trevligt om det är lite mer klart då. Men mest vill jag bara ge upp och låda det stå helt tills jag flyttar härifrån. Ha!

Men jag orkar ingenting längre.
Jag är rädd, osäker, tvivlar på den jag egentligen litar mest på.
Tröttnar all over again. Jag ger aldrig upp.
Jag tänker vänta här nu, kom om du vill.
I quit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0