Träna. Älska.

Orkar inte ens tänka. Jag är så trött! Måste sova!
Blev iväg lurad till gymet idag av Sabrina, och väl där lurade jag på oss ett varsitt 6 månaders kort. Lika bra att ordna det på en gång. Har jag det måste jag utnyttja det annars känns det som att jag bara slösar bort en massa pengar. Bra motivation. Jag har ju någon motivation iaf. Nu jävlar ska det bli en smalis av mig! Sabrina tjatar om muskler. Okej, visste. Bara jag blir smalare :) Mohaha! Vi kommer vara så jävla snygga i sommar. Om en månad bara om jag ska slava under Sabrina. Hon har ju börjat sitt nya liv, och eftersom hon är mitt nya liv (känns det som haha) så blir det ju mitt liv. Även om det bara blev en snabbis idag så känner jag mig lite skakis i armarna nu. Skönt! Okej, jag vill också ha muskler. Mukkler. Sonic vill ha godis. Jag vill ha kaffe, på alla sätt. Yes.

Saknar kärleken.
Kärlek.


Underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0