We wish you a fuckin' cold, we wish you a fuckin' cold and a whinin' dog

Jag är så less på att vara sjuk nu! Tredje dagen jag inte orkar göra någonting alls, första dagen jag har fler symtom än just trötthet. Snorar, har ont i halsen, är täppt, har jävligt ont i tänderna. Ja jag vet det är stört, men jag får skitont i tänderna när jag är förkyld. Jag vill mest bara slå ut dom för det vore skönare. Det känns som om jag han extrem tandvärk i alla tänder. Lovely. Sonic ligger och gnäller. Piper är nog rättare beskrivning på hans läte. Just nu har jag faktiskt ingen aning om varför.
Ska kanske ta och sova snart. En stund iaf. Måste se grey's sen. Sonic vill visst leka. Toppen.
Sova. Sova. Inte leka. Sova.
Ska ladda in bilderna så lägger jag upp önskelistan sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0