Vad skulle sjukskrivning vara utan plöjning av serier?

Jag är kär i tv6play!! <3 Två säsonger av Weeds som jag har missat, trodde det var sista avsnittet jag såg förut, men icke! Så awesome! Nu har jag något att göra igen! Ätit lite glass, druckit lite cola light och pratat med Mr Chef som önskade krya på mig och sa att det var löst ändå ikväll vilket betyder för mig att jag inte behöver resa mig ur sängen på lääääänge.
Ser fram emot Olle ikväll. Hoppas Niklas ringer tillbaka snart och pratar lite med mig. 30min med Johanna tidigare idag räcker inte för att fylla mitt sociala behov. Ni är välkomna att besöka mig i sjukdomstiderna.

Jag fick en hyacint av min sill idag. En rosa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0