Vad har du gjort idag? Jag har handskas med "intressanta" människor.

Idag köpte jag två bh:ar för 199kr på Cubus, hon var nog ny hon som tog betalt. Jag hoppas hon var ny. Jag ångrade mig när jag hittade bh och tre trosor på rea för 140kr på hm!! TJOHO! Tack mamma! Julklapp! :D Lämnade tillbaka cubusgrejerna, till samma tjej som jag för 10min har köpt av. Hon kan inte. Hennes kollega som nyss stått och pratat i telefon med sin kompis eller nått istället för att hjälpa kunderna i kön, kom och hjälpte till. Snällt så. 
Hade en fruktansvärd upplevelse i en butik i stan idag, kan inget säga om det för det är lite julklappsrelaterat. Men människorna som jobbar där var hemska. Jag hoppas lite att dom får en dålig jul. Dom tänkte ju förstöra för mig. Töntar. Jag och Niklas vann! haha. 

Annars ha jag städat i 2-2,5h idag. Inte hos mig själv. Haha! Lätt värt det! Ganska rogivande. Jag är störd.
Imorgon är det skolavslutning för Jordan! Hans första riktiga!! (Tycker jag då som är kvar i stenåldern när man började skolan vid sju års ålder) Sen är det jobb!


Oj vad mycket klockan är. Kom älskling nu sover vi en stund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0