Trodde hon var gravid - var bara stressad.

Vet ni av att jag har hällt ganska hårt på vad jag har ätit den senaste tiden. Jag ska ju ha den där klänningen imorgon. Nu har jag ägglossning. Det gör ont! Men fuck that, ont av sånt har jag haft i många år. Värre är att magen sväller!!!!!! Fattar ni? Jag kommer se gravid ut eller nått. Fan. Jävla piss!! Hoppas på att det ska vara bättre imorgon. Annars lär jagkommapånågot... Åter till att skapa en naturlig skönhet. Håret jobbas det på nu. Naturligt såklart.


Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Du kan ju låna specialtrosor av mig ;D

2010-12-30 @ 23:02:48
Ann Niska-Fagerlund

Du kan ju låna specialtrosor av mig ;D

2010-12-30 @ 23:03:29
Ann Niska-Fagerlund

Ta två!

2010-12-30 @ 23:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0