Tog a-fil - istället för knark.

Nu har jag mitt knark. Jag åt massor av a-fil, blåbär och sedan chansade jag på att banan var bra med! Så nu är allt lugnt och fint i magen. Nu dricker jag kaffe, smart va? Haha. Jag känner mig förlamad av trötthet. Fattar inte hur jag tog mig upp ur sängen alls idag. Jag somnade på mitt ansikte igår i sängen. 
Mamma kaffemaskinen är fantastisk! 
Örhängena ska vara på g. 
Tågbiljett är bokad. 
Min hund är inte skotträdd eftersom jag till skillnad från många andra är smart. Stundvis. Jag var förra nyåret iaf.


Jag måste nog lägga mig i soffan en stund innan jag orkar göra något mer nu
Tänk att klockan bara är strax efter tio. På en timme har jag;
Tagit mig upp
Tvättat mig, borsta tänderna och klätt på mig.
Lämnat Sonic på hunddagis.
Postat paket.
Handlat mjölk och kattmat.
Gått till Niklas.
Surfat, bryggt kaffe, fixat lite frukost (hå'brö'macka)
Tänk att klockan bara är strax efter tio. På en timme har jag;
Tagit mig upp
Tvättat mig, borsta tänderna och klätt på mig.
Lämnat Sonic på hunddagis.
Postat paket.
Handlat mjölk och kattmat.
Gått till Niklas.
Surfat, bryggt kaffe, fixat lite frukost (hå'brö'macka)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0