Teknikkedjorna skräckbluffar under mellandagsrean - satsa på klädloppis i början av nästa år istället och spara tusenlappar!

Det blev lite mer kläder. Kände igår när jag fick på mig sånt jag faktiskt kan ha att det var dags att fixa garderoben! Johanna lider av samma problem. Allt är för stort! Lyxproblem. Hittade ljusa jeansleggings, jag hoppas att dom är lika som mina mörka för dom ser verkligen ut som jeans! En jeansskjorta ska väl behövas i sommar med(?). Klänningen har jag pillat på i butik och kollat in många gånger på hm's hemsida många gånger, nu var den på rea! Allt jag har köpt var på rea! Haha. Skorna var så söta så dom fick komma och bo hos mig med.
Och jag vet, jag har så mycket skor. Nu är tanken så att jag och Johanna (kanske att Annelie också skulle vara med) tänkte ha hemmaloppis (kläder och skor) första helgen nästa år! Allt sånt som vi inte använder längre (eller kanske aldrig har använt) ska bort! Priserna är inte satta men det blir nog mellan 1kr och 50kr! Ni kan ju gissa att det blir en hel del skor!
Treggings - Ljus denimblåSkjorta - Mörk denimblåKlänning - PuderbeigeSkor - Puderrosa


Kommentarer
eahunddagis

Svar: Det handlar inte alltid om att människan gör fel, sånt märker man när man har haft en skott/raketrädd hund själv..

Självklart är det suntförnuft sen har ju retriever inte lika lätt att bli rädda som en bc t.ex.

All rädsla kan vara genetisk så man ska inte dra alla över en kam! ..

2010-12-28 @ 11:39:24
URL: http://eahunddagis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0