Tatuera hela min kropp!

Fy tusan va trött jag är idag! Jag fick mitt paket, fick ett till med! 
Jag somnade i soffan vid åtta. Vaknade av en gnällade hund som vill ut och lukta på löpkiss. Mysigt. Drog på mig mina rosa "uggs" och lät Sonic släpa mig runt kvarteret. 
Jag vill tatuera mig lite mer! Har flera idéer! Kan kanske bli en liten handtatuering. Bara en liten. Praktisk och på skoj. Tänk er, en tatuering i skrivmaskinstext med ordet höger, under den högra tummen! Fattar ni? Jag kommer aldrig glömma vad som är höger och vänster! Jag har tänkt på den ganska länge så det är ingen dum idé jag bara har fått nu. 

Ska se klart lyxfällan och äta en clementin, sedan faller jag i koma.
Zzzzzzzz


Jag är så galet kär.




Orginalbilden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0